Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



IT Technician


Functie

BattleKart is een uiterst innovatieve vrijetijdsbesteding, uniek in zijn soort en met gepatenteerde technologieën. Door de echte sensaties van elektrisch karten te combineren met het plezier van augmented reality, biedt BattleKart spelers een ongeëvenaarde ervaring en is het dus een recreatieve activiteit met hoog potentieel.

We zijn momenteel aanwezig in 9 landen met meer dan 30 BattleKart-centra, zowel in franchise als in eigen beheer, met een ambitieus uitbreidingsprogramma.

Voor BattleKart Belgium SRL zijn we op zoek naar een enthousiast gedreven iemand die het team van de IT-service kan versterken. Een diploma is een pluspunt, maar passie, kennis en de wil om bij te leren zijn in deze functie van groter belang.

Verantwoordelijkheden

Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor de volgende zaken:

  • Beheren van telefoonnummers en ondersteuning bieden bij alle telefoon gerelateerde problemen.
  • Beheren van camerasystemen, ondersteuning bieden bij de installatie van nieuwe camera’s/systemen en problemen oplossen die zich kunnen voordoen.
  • Ondersteuning bieden voor de toegangscontrolesystemen van de verschillende locaties.
  • Beheren en ondersteuning bieden voor ons bestandsopslagsysteem (SharePoint), zoals verloren bestanden herstellen, toegangsrechten beheren, toegang verlenen aan werknemers, nieuwe structuren creëren bij het openen van een nieuwe locatie, ...
  • Beheren van mailboxen, gebruikers en licenties in de Microsoft 365 omgeving.
  • Voorbereiden van nieuwe apparaten voor gebruik door werknemers.
  • Beheren van internetverbindingen en ervoor zorgen dat een tweede internetverbinding altijd gereed is voor gebruik indien nodig.
  • Beheren van Odoo. Bijvoorbeeld: ondersteuning bieden bij alle Odoo-gerelateerde problemen, communiceren met de integrator over problemen/verbeteringen/ontwikkelingen die kunnen worden doorgevoerd, suggesties doen voor verbeteringen, gebruikers beheren, ...
  • Beheren van betaalterminals.
  • Algemene IT-ondersteuning bieden aan werknemers.
  • Documentatie/procedures maken.

Jouw profiel

Technische vaardigheden:

  • Ervaring met telefoonsystemen (SIP-lijnen, VXML, ...) is handig.
  • Ervaring met camerasystemen (installatie, onderhoud en probleemoplossing) is handig.
  • Ervaring met het gebruik van SharePoint en OneDrive.
  • Beheersing van Microsoft 365-beheer, inclusief het beheren van mailboxen, gebruikers en licenties.
  • Ervaring in het voorbereiden en configureren van nieuwe apparaten voor gebruik door werknemers.
  • Basiskennis van netwerkprincipes (voor internetverbindingen).
  • Bekendheid met Odoo is een groot voordeel.
  • Enige kennis van databases is nuttig voor het bieden van de beste ondersteuning voor Odoo (alsook voor andere systemen).
  • Algemene IT-troubleshootingvaardigheden moeten op punt staan.

Soft skills:

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden: niet alle werknemers zijn even bekwaam in IT. Het is belangrijk om duidelijk en eenvoudig uitleg te geven.
  • Uitstekende probleemoplossende en troubleshootingvaardigheden.
  • Organisatorische vaardigheden zoals het beheren van meerdere taken en het stellen van prioriteiten.
  • Oog voor detail. De technicus zal toegang hebben tot gevoelige gegevens en vele systemen, dus het is heel belangrijk om voorzichtig te zijn, privacy te respecteren en aandacht te besteden aan details.
  • Aanpassingsvermogen om snel nieuwe technologieën en systemen te leren.
  • Documentatievaardigheden.
  • Goede kennis van zowel het Frans als het Nederlands om kwalitatieve ondersteuning te bieden voor alle werknemers in Vlaanderen en Wallonië (zowel algemene als vakgerelateerde communicatie moet vlot kunnen verlopen zonder vertaler).

Aanbod

Het salaris en verdere voordelen worden besproken tijdens de sollicitatie. Deze zijn afhankelijk van eventuele ervaring en voorafgaande kennis.

Solliciteren

Rune Van den Heuvel
+32 14 87 30 41
rune@herentals.battlekart.com

Solliciteren